Terug thuis! - Reisverslag uit Meerbeke, België van Tomas Arents - WaarBenJij.nu Terug thuis! - Reisverslag uit Meerbeke, België van Tomas Arents - WaarBenJij.nu

Terug thuis!

Door: TomasArents

Blijf op de hoogte en volg Tomas

09 Mei 2012 | België, Meerbeke

Hallo iedereen!

Gisteravond rond 18u zijn we terug thuis aangekomen! We vertrokken maandagmiddag rond 14u met de ferry in Oslo richting Kiel (Duitsland), waar we rond 10u dinsdagvoormiddag aankwamen. Van daar was het nog 750 km tot in Meerbeke! De rit verliep heel vlot!

De laatste week hebben we van Bergen naar Oslo gereisd en beide steden ten volle bezocht!

Vanaf nu kan het echte leven terug herbeginnen. Erasmus was de beste periode van mijn leven en de beste beslissing die ik ook genomen heb!
Ik wil via deze weg ook iedereen bedanken die gedurende de 3.5 maand, de blogberichtjes gelezen heeft, reacties geplaats heeft, etc.
Het deed me heel veel deugd!

Dit was mijn laatste berichtje op de blog (voor deze periode toch;-) ).


Groetjes

Tomas!

  • 09 Juli 2012 - 16:12

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Meerbeke

Erasmusstage 2012

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2012

Terug thuis!

02 Mei 2012

Afscheid van de campus!

22 April 2012

Laatste week op de campus!

09 April 2012

Laatste maand!

30 Maart 2012

Paasvakantie!
Tomas

Actief sinds 19 Jan. 2012
Verslag gelezen: 2237
Totaal aantal bezoekers 19922

Voorgaande reizen:

25 Januari 2012 - 08 Mei 2012

Erasmusstage 2012

Landen bezocht: