Laatste week op de campus! - Reisverslag uit Rommetveit, Noorwegen van Tomas Arents - WaarBenJij.nu Laatste week op de campus! - Reisverslag uit Rommetveit, Noorwegen van Tomas Arents - WaarBenJij.nu

Laatste week op de campus!

Door: TomasArents

Blijf op de hoogte en volg Tomas

22 April 2012 | Noorwegen, Rommetveit

Hallo iedereen!

De tijd vliegt! Vanaf morgen begin ik aan mijn laatste week hier op de campus! Ik mag er niet aan denken dat alles zo snel vooruit gaat...:(

De voorbije 2 weken, vulden we voornamelijk onze dagen met les, sport en uitgaan. We voelen ons heel goed opgenomen in de groep studenten hier, wat het vertrek van volgende week des te zwaarder zal maken! Gisteren zijn we naar Haugesund getrokken om er met de andere internationale studenten, voornamelijk Spanjaarden en Italianen, uit te gaan! We hadden eerst samen een internationale maaltijd en keken nadien naar El Classico. Na de wedstrijd begon het feest! Wat ons opviel was dat in Haugesund de feestjes net iets groter zijn dan hier.. Het was een zeer leuke ervaring om samen met de andere studenten het nachtleven daar te leren kennen!

De planning voor volgende week valt qua lessen heel goed mee. we hebben voornamelijk basketbal en atletiek. Op vrijdag hebben we een activiteitsdag. Deze dag wordt door ons als LO-studenten georganiseerd voor mensen met een handicap. Gedurende de hele dag zullen er activiteiten zijn waar deze mensen kunnen aan deelnemen.

Op zaterdag dan trek ik richting Stavanger waar mijn ouders zullen toekomen met de ferry vanuit Denemarken. We zullen er 3 dagen verblijven en plannen de Preikestolen en Kjeragbolten te bezoeken. Op maandag trek ik dan terug naar Leirvik om er een laatste keer goed te kunnen feesten me alle studenten op het zogenaamde X-Russefest! Wat dit juist inhoudt, zal ik jullie wel vertellen wanneer ik terug ben want dit is een hele boterham! =)
Op dinsdag trekken mijn ouders ook richting Leirvik om de campus en de buurt hier wat te verkennen. Woensdag trekken we richting Bergen voor 2 dagen en op vrijdag gaan we een prachtige verplaatsing maken richting Oslo. Daar blijven we voor 3 dagen. We nemen op maandagmiddag de ferry in Oslo richting Kiel (Duitsland), om dinsdagavond aan te komen in Ninove (back home!). Het belooft een hele leuke trip te worden met mijn ouders maar ik zal het toch wel heel moeilijk hebben om hier afscheid te nemen. Na 3 maand heb je hier al zoveel mensen leren kennen, vriendschappen opgebouwd, dingen meegemaakt,... dat het heel moeilijk zal worden om dit achter te laten. Maar nu is het nog volop genieten van de laatste week!


Groetjes

Tomas!

  • 22 April 2012 - 18:59

    De Deroeckjes:

    Beste Tomas,
    de aftelkalender wordt hier korter en korter.
    Wij kijken alvast uit naar je terugkeer!
    Geniet echter van JOUW laatste week in Noorwegen.
    Tot heel binnenkort - nu toch wel.
    Dikke kus van ons allemaal.

  • 22 April 2012 - 22:01

    Mama:

    Dag jongen,
    Ook wij tellen af met het overheersende gevoel "dat het maar snel zaterdagavond is", zodat we je eens goed kunnen vastpakken en knuffelen en een dikke kus - waarschijnlijk zelfs meer dan één - kunnen geven.
    We begrijpen natuurlijk dat bij jou nu tegenstrijdige gevoelens spelen, maar denk eraan dat het in Ninof en omstreken ook goed vertoeven is hoor!!:)
    Geniet in elk geval nog volop van je laatste week op de campus!
    Tot zaterdag!
    Dikke kus!X
    Mama

  • 23 April 2012 - 15:07

    Ellen:

    Tomas

    Geniet nog maar van je laatste week daar en geef er nog een lap op! Zo een ervaring vergeet je nooit!
    Maar hier in Ninove maak ik ze klaar voor 'NEUSJE TREK'!!! ;-)
    Wacht maar als ik u zie... :p

    Veel plezier nog!

  • 23 April 2012 - 17:06

    Danielle:

    Dag Tomasje
    Dat het een leuk verblijf zal zijn met je ouders, dat weet ik zeker.
    Je moeder telt de dagen af ook al zegt ze dat niet.
    Spring eens binnen op de dienst ONDERWIJS;


  • 23 April 2012 - 17:10

    Danielle:

    Vervolg van bericht
    Vorig bericht per ongeluk te vroeg verstuurd
    Je weet ons toch nog zitten, want je weet nooit.
    Amuseer je nog en tot later op het thuisfront.
    Groetjes

  • 24 April 2012 - 18:03

    Silke:

    Mooi! :o)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Rommetveit

Erasmusstage 2012

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2012

Terug thuis!

02 Mei 2012

Afscheid van de campus!

22 April 2012

Laatste week op de campus!

09 April 2012

Laatste maand!

30 Maart 2012

Paasvakantie!
Tomas

Actief sinds 19 Jan. 2012
Verslag gelezen: 627
Totaal aantal bezoekers 19924

Voorgaande reizen:

25 Januari 2012 - 08 Mei 2012

Erasmusstage 2012

Landen bezocht: