Afscheid van de campus! - Reisverslag uit Rommetveit, Noorwegen van Tomas Arents - WaarBenJij.nu Afscheid van de campus! - Reisverslag uit Rommetveit, Noorwegen van Tomas Arents - WaarBenJij.nu

Afscheid van de campus!

Door: TomasArents

Blijf op de hoogte en volg Tomas

02 Mei 2012 | Noorwegen, Rommetveit

Hei Hei!

Vandaag was mijn allerlaatste dag op de campus!

Vorige zaterdag nam ik de Kysstebussen richting Stavanger om na 3 maand mijn ouders terug te zien! Zij kwamen helemaal uit België via Denemarken met de wagen! Het terugzien was heel ontroerend! Op zondag gingen we richting Preikestolen! Het was prachtig weer, wat de wandeling nog mooier maakte! De wandeling en het uitzicht van op de preikestolen zelf was adembenemend! Op maandag bezochten we de Manafossen, een waterval van 92 meter! Ook dit natuurverschijnsel was prachtig! In de namiddag keerde ik alleen terug richting Stord voor het welbefaamde x-russefest! Dit feestje is het grootste en beste van het hele jaar! We amuseerden ons dan ook te pletter en konden na 3 maand nog eens Belgisch bier drinken! We all love Jupiler! :D

Maandag was dan de Hangover-day! In de namiddag kwamen mijn ouders aan in Stord. We wandelden wat rond de campus en in het stadje! Het was ook mijn allerlaatste avond in het studentenbuurt. Na afscheid genomen te hebben van vele mede-studenten, kroop ik voor de laatste keer in mijn bedje...
Vandaag werd ik vrij vroeg wakker, ik had niet echt een goede nacht gehad.. De studenten van onze klas vertrokken net als Jorn en Jasmijn op Kanotur. Ikzelf had nog een afspraak met Alf, de internationale verantwoordelijke, in verband met alle documenten voor de Hogeschool en voor afscheid te nemen natuurlijk. Toen mijn ouders aankwamen, trokken we richting de berg in Stord om tot op de top te wandelen. Nadien laadden we alle bagage in en vertrokken we richting Bergen. Morgen bezoeken we de stad en gaan we eens naar Floyen! Op vrijdag staat de rit van Bergen naar Oslo op het programma! Hopelijk is het weer zoals de voorbije dagen (zon-zon-zon) want het belooft een prachtige rit te worden!

Het afscheid van de campus en van de studenten viel echt zwaar! Het is een plaats waar ik zeker nog zal terugkeren!

Zo, het avontuur loopt stilaan op z'n einde maar het is nog niet volledig afgelopen! Nog volop genieten van de laatste dagen want op 8 mei ben ik terug in België (the real life)!

Groetjes

Tomas

  • 03 Mei 2012 - 02:14

    Petra Pardaens:

    een prachtig avontuur met een goed gevulde rugzak.Prachtige reis, leuk om te volgen,groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Rommetveit

Erasmusstage 2012

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2012

Terug thuis!

02 Mei 2012

Afscheid van de campus!

22 April 2012

Laatste week op de campus!

09 April 2012

Laatste maand!

30 Maart 2012

Paasvakantie!
Tomas

Actief sinds 19 Jan. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 19923

Voorgaande reizen:

25 Januari 2012 - 08 Mei 2012

Erasmusstage 2012

Landen bezocht: