Sneeuwpret + wandeling langs het water! - Reisverslag uit Rommetveit, Noorwegen van Tomas Arents - WaarBenJij.nu Sneeuwpret + wandeling langs het water! - Reisverslag uit Rommetveit, Noorwegen van Tomas Arents - WaarBenJij.nu

Sneeuwpret + wandeling langs het water!

Door: TomasArents

Blijf op de hoogte en volg Tomas

03 Februari 2012 | Noorwegen, Rommetveit

Hei Hei Hei!

Gisteren hadden we onze presentatie over het schoolsysteem in België. Deze presentatie werd gevolgd door Alf en Thor Alf, onze contactpersoon en een lector van de school. Ook de Nederlandse studenten uit Leiden waren aanwezig.
Eerst begon Thor Alf met een korte presentatie over het Noorse schoolleven, gevolgd door de Nederlanders en uiteindelijk waren wij aan de beurt.
Dit verliep heel vlot!
We hadden de rest van de dag vrij en besloten om eens naar het dichtstbijzijnde stadje, Leirvik, te gaan!Het was reeds beginnen sneeuwen! We moesten nog boodschappen doen en bezochten ook de sportwinkel!
's Avonds gingen we, voor de verandering, nog eens naar de fitness en nadien maakten we spaghetti die trouwens overheerlijk was! ;-)

Deze morgen werd ik vroeg gewekt door heel veel lawaai, het leek wel alsof er werken waren hier. Doordat we vandaag mochten uitslapen, ging ik toch eens een kijkje nemen en zag dat het de hele nacht doorgesneeuwd had en alle wegen vol sneeuw lagen. Het was dus de sneeuwruimer die voor zoveel lawaai zorgde! Ik trok het mij niet teveel aan en kroop terug in bed! Rond de middag kwamen we met z'n drieën samen om de was eens te doen! Wat was me dat voor een opdracht?! Maar het lukte!
Rond 2u vertrokken we voor een wandeling en wat sneeuwpret langsheen het water. In het net besneeuwde landschap wandelen hier levert onvergetelijke beelden op!
Vanavond gaan Jorn en Jasmijn wat helpen voor het concert dat hier morgen plaatsvindt. Ik zal er niet naartoe gaan want het is niet echt mijn genre.

Ik zal vanaf nu ook alle foto's op Facebook plaatsen. De reden hiervoor is dat ik hier maximum 150 foto's kan plaatsen en anders ruimte moet bijkopen, wat ik niet zie zitten.
Voor diegene die geen facebook hebben, is dit geen probleem want het album staat openbaar, dus iedereen kan het zien... ;-)
De link voor het album is:
https://www.facebook.com/Tomasx?sk=photos

Groetjes!





  • 03 Februari 2012 - 15:47

    Stéphanie:

    Niet alleen daar in Noorwegen is er sneeuwpret. Hier in Belgie doen ze ook hun best ! Hier ligt er ook al een mooi sneeuwtapijt en de vlokjes vallen nog steeds.
    Jaja, Tomas, huishoudelijke taken moeten ook gebeuren eh ! :D.
    Leuk om jouw blog elke keer opnieuw te lezen ! :D.
    En nu ga ik u foto's gaan checken ! ;)

    Doeeii x.

  • 03 Februari 2012 - 17:41

    Mama Patricia:

    Als je mijn "was-handleiding" gevolgd hebt, dan moet alle kledij nog zijn normale kleur en gewone vorm hebben, nietwaar !!:)
    En nu de strijk...!!

  • 03 Februari 2012 - 17:57

    Sarah Aelbrecht:

    Héél leuk om jouw verslagjes te lezen, Tomas. Je hebt het daar duidelijk naar je zin.
    En als ik het goed begrijp, zal je, tegen dat je terug komt, goed kunnen koken, wassen, boodschappen doen enz. Enfin, mama Patricia kan alles aan jou over laten! ;D
    Btw, kan je zo'n sneeuwruimer niet naar hier sturen? Dat hebben we hier ook DRINGEND nodig...
    Veel plezier nog!

  • 04 Februari 2012 - 14:29

    Brigit- Mama Jasmijn:

    Hoi Tomas,
    Leuk om je gedetailleerde verslagen te lezen (was tip van Jasmijn) en de foto's zijn om jaloers te worden. Groetjes !

  • 05 Februari 2012 - 20:16

    Danielle:

    dag Tomas, alle goienavond

    Ninof calling

    Ik ben naar wettel music aan het luisteren naar wettel vrau (Betha).
    Ik heb naar je ma dezen avond al een paar liedjes doorgestuurd. Ze zal je ze wel doorsturen (zo geraak je ook in de stemming).

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Rommetveit

Erasmusstage 2012

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2012

Terug thuis!

02 Mei 2012

Afscheid van de campus!

22 April 2012

Laatste week op de campus!

09 April 2012

Laatste maand!

30 Maart 2012

Paasvakantie!
Tomas

Actief sinds 19 Jan. 2012
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 19944

Voorgaande reizen:

25 Januari 2012 - 08 Mei 2012

Erasmusstage 2012

Landen bezocht: